مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۶ جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار شد، گفت: امسال در شورای فرهنگ عمومی استان بنا است با همکاری دستگاه‌ها بزرگداشت مشاهیر و مفاخر استان برگزار شود.
کد خبر: ۲۲۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 30 April 2016

 احمد محبی در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 95 برگزار و سه محور بررسی راهکار فرهنگی برای تحقق شعار سال و بررسی طرح هفته قرآن در دستور کار است.

وی افزود: بر اساس رصد فرهنگ خراسان جنوبی ضرورت فرهنگ کلان استان شکل می‌گیرد و شورای فرهنگ عمومی بخشی از فرهنگ را می‌پسندد که فرهنگ عامه مردم باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آورده اعضا به جلسات شورای فرهنگ عمومی باید فرهنگی باشد، گفت: در سال گذشته تعداد 6 جلسه شورای فرهنگ عمومی در خراسان جنوبی برگزار کردیم که یکی از جلسات با حضور دبیر شورا همراه بود.

محبی با اشاره به برخی از مباحث مطرح شده در جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته افزود: کاهش نرخ طلاق و آسیب‌شناسی عزاداری ها از مسائل مطرح شده بود و وظایف بخش های مختلف نیز ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه باید هر ماه یک بار جلسات شورای فرهنگ عمومی برگزار شود، اظهار داشت: نامه های وارد شده به شورا در سال گذشته شامل سبک زندگی اجتماعی و برگزاری نمایشگاه عکس بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مباحثی که قرار است امسال در جلسات شورای فرهنگ عمومی کشور مطرح شود شامل تشکیل انجمن مفاخر استان است که در این برنامه برای نکوداشت مفاخر و مشاهیر به ویژه آیت الله تهامی با تعامل تمامی دستگاه‌ها برنامه ریزی شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار