مدیر بهزیستی بیرجند:
مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم ضریب نفوذ خدمات مشاوره را با افزایش مراکز مشاوره وفرهنگ سازی لازم در سطح اجتماع بالا ببریم.
کد خبر: ۲۱۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 26 April 2016


حسن شرفی صبح امروز در بازدید از مراکز مشاوره خراسان جنوبی اظهار داشت: در مدت یک سال گذشته بیش از 1000 نفر مهارت مربوطه در زمینه آموزشی زندگی خانواده را فرا گرفتند.

وی با بیان اینکه حوزه آسیب های اجتماعی بهزیستی در راستای آموزش مهارت زندگی در محلات و محیط کار است، افزود: این حوزه در آموزش های پیش از ازدواج و آموزش خانواده خدمات ارائه می دهد.

مدیر بهزیستی بیرجند گفت: در بیرجند دو پایگاه سلامت اجتماعی وجود دارد که هدف آنها همکاری و همگامی مردم در رسیدن به جامعه سالم است.

شرفی با بیان اینکه  6 تیم محب در 6 محله شهرستان بیرجند فعالیت می کنند، افزود: در این تیم ها آموزش هایی مانند مشاوره، کنترل خشم، مدیریت خشم، کنترل استرس و مقابله با افسردگی به مردم ارائه می شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته  بیش از یک هزار و 500 نفر آموزش مهارت های زندگی را در محلات و محیط های آموزشی از قبیل پیش دبستانی، دبستان، راهنمایی و دبیرستان فرا گرفتند.

مدیر بهزیستی بیرجند گفت: در سال گذشته بهزیستی بیرجند با همکاری 12 مرکز مشاوره روانشناختی به بیش از 9 هزار نفر از مراجعان خدمات مشاوره ارائه کردند.

شرفی با بیان اینکه امید است بتوانیم ضریب نفوذ خدمات مشاوره را با افزایش مراکز مشاوره و فرهنگ سازی لازم در سطح اجتماع بالا ببریم، افزود: بیشترین مراجعه کنندگان  برای مشاوره اختلالات کودکان، نوجوانان و کمترین آنها برای اختلالات روان پریشی به این مراکز مراجعه کردند.

وی بیان کرد: بهزیستی با همکاری دو بخش دولتی و مراکز غیر دولتی تحت نظارت به صورت تخصصی با مشاوره تلفنی 1480 تربیتی، عمومی و کودکان استثنایی به خدمات می پردازند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار