غوغای بسیجیان در صحنه شکست ذلت بار آمریکا: دزدی اخیر، پرونده خوشبینی به آمریکا را برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین: باید بسیجی‌وار به صحنه بیاییم و جنگ اقتصادی با چپاولگری آمریکا را به شکست بکشانیم/ آمریکا با این اعمال، دارد ملت ایران و مسلمانان منطقه را به جایی می‌رساند که همه باور کنند بجز نابودی آمریکا هیچ راهی برای آزادی و زندگی سعادتمند بشر وجود ندارد/ غرامت جنایات 60 ساله را از حلقوم آمریکا بیرون می‌کشیم
کد خبر: ۲۱۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 25 April 2016

صحرای طبس در سی‌وششمین سالروز شکست ذلت بار حمله نظامی آمریکا به سرزمین اسلامی معروف به توفان شن، شاهد مراسمی باشکوه بود که فریادهای مرگ بر آمریکای جمعیت انبوه شرکت کننده در مراسم خاطره این روز را جاودانه کرد.

به گزارش تابناک، جمعیت انبوهی از مردم شهرهای خراسان جنوبی و یزد همراه با اهالی ولایی طبس با انواع وسایل‌نقلیه، خود را به «مسجد شکر» در محل واقعه طبس رسانده بودند تا در همایش استکبارستیزی مرگ بر آمریکا را فریاد کنند.

نماینده منتخب مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های شهدا، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و امامان جمعه طبس، سرایان و دیهوک، معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مدیران کل استان‌های خراسان جنوبی و یزد و همچنین مسئولان طبس، از دیگر شرکت کننده در مراسم بودند.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم از پنجم اردیبهشت ماه به عنوان یوم الله و روزی یاد کرد که خدای متعال قدرت خود را به دنیا نشان داد و در شب تاریک در میان کویر در دور افتاده ترین نقطه کشور، بزرگترین قدرت نظامی شیطانی را با شکستی فضاحت بار رو به رو کرد. عملیاتی دقیق و کاملا کنترل شده تحت نظارت فرماندهی کل نیروهای مسلح آمریکا که شش ماه تمام مورد به مورد مراحل آن محاسبه و بدون اشکال تمرین شده بود و برای همه ی ثانیه‌های آن برنامه ریزی کرده بودند .

سردار نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران جولانگاه آمریکا نیست، بر این نکته تاکید کرد که: ملت ایران غرامت‌های 60 ساله جنایات‌ آمریکا را از حلقوم آنها بیرون می‌کشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت یاد پاسدارمخلص اسلام شهید محمد منتظر قائم گفت: در آن ساعات نیمه شب در تاریکی عمق کویر چه کسی آنها را شکست داد؟ بادها و شن‌ها، باد و شنی که به گفته امام راحل(ره) مامور خدا بودند.

وی همچنین گفت: واقعه طبس نشان داد که اگر دشمنان‌ حقیقت، برترین سلاح‌ها را هم داشته باشند، اگر دقیق ترین برنامه ریزی ها را بکنند و پیچیده‌ترین ترفندها را با ظریف ترین حسابگرها به اجرا بگذارند، مادام که ما هم با اخلاص در مسیر حق بایستیم و در مبارزه با دشمن صادق و جدی باشیم خدا ما را یاری خواهد کرد و دشمنی را که حتی خبری از عملیات او نداریم شکست خواهد داد و وعده خود را که فرمود : " ان الله یدافع عن الذین آمنوا / خدا خود از اهل ایمان دفاع می‌کند" به نمایش خواهد گذاشت.

سردار نقدی افزود : این واقعه نه فقط نمایش قدرت الهی بود بلکه نمایش اراده الهی هم بود و اراده مصمم الهی بر پیروزی مستضعفین بر مستکبرین هم به نمایش گذاشته شد. خدای متعال فرموده است: "و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین / خدا اراده کرده که مستضعفان را برمستکبران پیروز کند" و پنجم اردیبهشت تبلور این اراده الهی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: "این پیامهای واضح و روشن خدا را، ملت‌های دیگر هم گرفتند و درک کردند، اما استراتژیست‌های سبک مغز امریکائی با وجود این شکست‌های عبرت انگیز انگار هنوز از آن درس نگرفته اند.

وی همپنین گفت: امام راحل بزرگوار ما در پیام خودشان به این مناسبت رئیس جمهور آمریکا را احمق نامیدند و می‌بینیم که این حماقت در رئیس جمهورهای آمریکا تا امروز ادامه دارد و هنوز هم عبرت نگرفته‌اند. 37 سال است که اینها دارند با انقلاب اسلامی مبارزه می‌کنند و هر اقدامی که کرده‌اند با تودهنی و شکست‌های مفتضحانه مواجه شده‌، اما هنوز نفهمیده‌اند که این انقلاب با اراده الهی شکل گرفته و مشیت الهی پیروزی نهائی اسلام بر کفر است.

سردار نقدی در ادامه از داستان قرآنی موسی و فرعون کمک گرفت و گفت: درست مثل فرعون، خواب دید که یکی از فرزندان بنی اسرائیل به دنیا می‌آید و او را سرنگون می کند. مامور گذاشت تا هر نوزاد پسر بنی اسرائیلی را که به دنیا می‌آمد بکشند ... اما با وجود این کشتار بی‌رحمانه، فرزند بنی اسرائیل به دنیا آمد و در خانه خود او بزرگ شد، اما باز عبرت نگرفت و خواست موسی را بکشد که نتوانست، باز عبرت نگرفت و نفهمید که نمی تواند در مقابل اراده الهی بایستد . ساحران را جمع کرد و وعده ها به آنها داد... آنها هم سحرشان را انداختند و مفتضحانه شکست خوردند. باز فرعون عبرت نگرفت و ساحران را تهدید به اعدام کرد، نتیجه اش این شد ساحران ایمان آوردند و حاضر به برگشت از ایمان خود نشدند، اما باز هم فرعون نفهمید. در هفت بلای طبیعی که خدا به وجود آورد هر بار به بن بست رسید تا این که دست به دامان موسی شد و حضرت موسی با دعای خود بلاها را دفع کرد ولی باز هم عبرت نگرفت و حتی وفتی که به چشم خودش دید که چگونه با عصای موسی، دریا برای عبور بنی اسرائیل بدون سلاح و محاصره شده، شکافته شد و آنها از آن عبور کردند، باز هم فرعون نفهمید و عبرت نگرفت.

اما فرعون چه وقت عبرت گرفت؟ وقتی که وارد شکاف‌ دریا شد و دریا او را دربرگرفت . در آنجا بود که فریاد زد به خدای بنی اسراویل ایمان آوردم . خدا هم جواب او را داد، اما دیگر فایده نداشت. خدا فرمود امروز جسد تو را نجات می‌دهم تا این جسد بماند و برای آیندگان عبرت باشد و جسد فرعون به بیرون آب پرتاب شد مومیایی شد و برابر وعده الهی تا امروز هم مانده است تا نشانه‌ای باشد برای همه نسل‌ها.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با برداشت از این داستان قرآنی ادامه داد: فرعون آمریکا هم امروز همان حال فرعون مصر را دارد و 37 سال است که با انقلاب اسلامی ستیز می‌کند و با این که هر بار شکستی سخت‌تر از قبل می‌خورد، اما عبرت نمی‌گیرد... از شکست ژنرال هایزر در 22 بهمن 1357 و شکست کارتر در 5 اردیبهشت 1359 تا شکست کودتای نوژه و شکست صدام آمریکائی از شهریور 1359 و شکست منافقین در خرداد 1360 تا تجاوز به سرزمین لبنان در 1363 و تا این سالهای اخیر و حمله به عراق و افغانستان برای محاصره ایران. تا همین امروز در سوریه و در ده‌ها واقعه بزرگ و ماندگار دیگر، بارها آمریکا از انقلاب اسلامی شکست خورده، ولی باز عبرت نمی‌گیرد. این رهبران بیچاره آمریکایی بعد از هر شکست تصور می‌کنند اگر روش را عوض کنند پیروز می‌شوند و نمی‌فهمند "چراغی را که ایزد برفروزد، هر آنکس پف کند ریشش بسوزد".

سردار نقدی افزود: آیه مبارکه " یریدون لیطفئو نورالله بافواههم و الله متم نوره و لو کره المشرکون " بدین معناست که مکر خدا اینجاست که ظالمان را مغرور می‌کند و فکر حسابگر را از آنها می‌گیرد و در نهایت آنها را گیج می کند و نمی‌فهمند که چه کار می‌کنند؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز هم در سالگرد حادثه عبرت انگیز طبس باز مواجه با همین سبک مغزی رئیس جمهور و رهبران امریکا هستیم... چون آنها از اینهمه کارنامه ی پرشکست هنوز هم درس نگرفته‌اند و باز می‌خواهند مقابله با انقلاب اسلامی را تجربه کنند. این شکست خوردها با وقاحت تمام در روز روشن به بهانه حادثه‌ای که در 32 سال پیش اتفاق افتاده، امروز اموال ایران را دزدی می‌کنند و به دو میلیارد دلار ثروت ملت ما رسما دستبرد می‌زنند.

من به اوباما میگویم: احمق! تو همان کارتر احمق 1358 هستی که یک ذره از آن حماقتت بیرون نیامده‌ای. آن صاحب نظرانی که به تو گفته‌اند به مردم ایران احترام بگذار و با آنها با زبان خوش صحبت کن تا بتوانی مردم ایران را فریب بدهی و بر اساس جمع بندی‌های خود تو را وادار می کنند که سفره هفت سین در کاخ سفید بیاندازی و پیام نوروزی بدهی، ابراز محبت کنی و با این کارها بعضی ساده لوح‌ها را گول بزنی، اکنون چه گفته اند که چنین گیج شده ای؟ این دزدی از اموال ایران چه بود؟! اینجاست که می‌بینیم خدا چطور شما را گیج کرده است و نمی‌فهمید چکار می‌کنید.

سردار نقدی در میان شعارهای مرگ بر آمریکای حاضران خطاب به دولتمردان آمریکا گفت: فکر کردید ملت ایران اجازه چنین تجاوز و تعدی را به شما می‌دهد، آن هم با چند نفر نفوذی که درست کرده‌اید و چند تا روزنامه که توسط غارتگران بیت المال راه انداخته‌اید تا برای شما تیتر بزنند ... فکر کرده‌اید می‌توانید ایران را با این چند نفر به تمسخر بکشانید؟ هرگز ... با یاری پروردگار ملت ایران تا آخرین ریال اموال خود را از حلقوم شما بیرون خواهد کشید. نه تنها این پول، بلکه پولهایی را که شاه غارت کرده و به امریکا آورده و غرامت جنایات‌ها، کودتاها وتجاوزات و غرامت 330 هزار شهیدی که همه با فرمان مستقیم و غیر مستقیم آمریکا به خون نشسته‌اند را تا آخرین ریال از شما خواهیم گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دولتمردان امریکائی افزود: به چه جراتی به اموال بیت المال ایران دست درازی می‌کنید؟ ملت ایران را نشناخته‌اید؟ پرونده نرمش قهرمانانه مال هسته‌ای بود وقتی موقعش برسد این ملت چنان توفانی علیه ظالمان و سلطه گران بر پا خواهد کرد که تا آزادی قدس و فروپاشی رژیم جنایتکار ‌آمریکا فرو نخواهد نشست.

سردار نقدی گفت: آمریکا با این اعمال، دارد ملت ایران و مسلمانان منطقه را به جایی می‌رساند که همه باور کنند بجز نابودی آمریکا هیچ راهی برای آزادی و زندگی سعادتمند بشر وجود ندارد. ما که بر این باور بوده‌ایم. شما با این خیانت‌های زشت همه ملت ما و ملت‌های منطقه و دنیا را به این باور نزدیکتر می‌کنید که جز نابودی آمریکا راهی برای رهائی بشر از ظلم و تجاوز وجود ندارد. فکر کردیم ذره‌ای عقل پیدا کرده‌اید لااقل به کسانی که به شما خوشبین هستند جایزه می‌دادید ولی معلوم شد هر کس به شما خوش بین‌تر است بیشتر تحقیرش می‌کنید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مردم عقل دارند و از خودشان می‌پرسند چرا آمریکا در این سی وچند سال که چنین ادعایی دارد اموال ما را مصادره نکرد؟ چرا در این سی و چند سال که ایران اهل گفتگو و تعامل با آمریکا نبود چنین جسارتی نکرد؟ ولی امروز 2 میلیارد دلار را غارت می‌کند. مردم می‌پرسند چرا آمریکا در این سالهای طولانی که دولتهای ما با صلابت جلوی او ایستاده بودند بودجه میلیاردی رسمی براندازی نظام جمهوری اسلامی تصویب نکرد و درست بعد از مذاکره و تفاهم هسته‌ای در بودجه سال 2016 بودجه میلیاردی برای براندازی نظام تصویب کرد؟

سردار نقدی گفت: مردم ایران و ملت‌ها عقل دارند. آنها از خود می‌پرسند چطور شد در این سالهای طولانی که دوست‌های ما سخت ترین مواضع را علیه آمریکا می‌گرفتند رفت و آمد مردم کشورهای دیگر برای آنها تبعاتی نداشت، ولی درست بعد از نرمش مقابل آمریکا قانون تصویب شد که از 48 کشور اروپائی و پیشرفته دنیا اگر به ایران سفر کنند تا پنج سال ممنوع الورود به آمریکا می‌شوند؟ مردم ایران عقل دارند می‌پرسند چطور بود که وقتی ایران شدیدترین مواضع را علیه آمریکا و غرب گرفت و حتی کشورهای اروپائی سفرای خود را از ایران فراخواندند کشورهای سازمان همکاری‌های اسلامی، ایران را با اجماع آرا به ریاست خود برگزیدند، ولی امروز که روی خوش به امریکا نشان می‌دهد به اجماع آرا علیه ایران بیانیه صادر می‌کنند و رئیس جمهور ما مجمع را ترک نمی‌کند؟

سردار نقدی ادامه داد: این سوالهای فراوان که آخرین آن غارت 2 میلیارد دلاری ثروت ملت ماست و باز هم ادامه خواهد داشت، ملت ما را به یک حقیقت محتوم سوق می‌دهد. حقیقتی که بیداری مجدد منطقه را به دنبال خواهد داشت و انشالله طومار ظالمان را در هم خواهد پیچید. حقیقتی که باز هم به ما یادآور می شود این است که پیشرفت ایران اسلامی جز با ایستادگی مقابل آمریکا ممکن نیست. امروز دیگر برای همه ملت ایران ثابت شد که همه پیش بینی‌های رهبری در مورد مذاکرات هسته‌ای کاملا درست بوده و مشکلات هسته‌ای فقط یک بهانه بود. می‌بینیم که آمریکا با وجود توافقات هسته‌ای چه رفتاری دارد. آنها به جز نابودی ملت ایران به هیچ چیز راضی نیستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اهداف تهاجمات جدید آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا می‌خواهد با چپاول اموال ایران و ممانعت از تبادل تجاری دیگر کشورها با ایران و واداشتن نفوذیهای خود به رها کردن اقتصاد و افزایش واردات، اقتصاد مولد ایران را به نابودی بکشاند و مردم ایران را مثل شوروی سابق به فقر و فلاکت بکشاند تا به خیال خام خودشان، ملت ایران خسته شود و در مقابل بازگشت سلطه امریکا و چپاول نفت ایران سر تعظیم فرود آورد.

ولی ملت ایران را نشناخته اند. مردم ایران باهوشند. عملکرد آمریکا پرونده خوش بینی به مذاکره با آمریکا را برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاد و آنها که برای بهبودی اقتصاد به مذاکره با آمریکا دلخوش کرده بودند اگر با این حوادث هم بیدار نشوند انها هم به این زباله دانی خواهند پیوست.

سردار نقدی در پایان گفت: برای این پیشرفت کشور، راهی جز اعتماد به ملت و ایستادن روی پای خودمان نداریم. برای پیشرفت کشور راهی جز فعال کردن نعمت‌های عظیم خدادادی که پروردگار معجزه آسا به ملت ما عنایت فرموده است نداریم و این همان اقتصاد مقاومتی است. ملت ایران برای اقتصاد مقاومتی نباید منتظر کسی باشد. باید بسیجی‌وار خودمان به صحنه بیاییم و جنگ اقتصادی و چپاولگری آمریکا را به شکست بکشانیم.

تشکیل قرارگاه جنبش دانش‌آموزی خراسان جنوبی در صحرای طبس

حسن معزی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: به مناسبت پنجم اردیبشهت‌ماه، سالروز واقعه طبس، قرارگاه جنبش دانش‌آموزی در محل این واقعه تشکیل شده است.

وی با اشاره به حضور پر رنگ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان جنوبی در برنامه‌های استکبارستیزی گفت: تشکیل قرارگاه جنبش دانش‌آموزی استان در محل واقعه طبس، گوشه‌ای از جنایات آمریکا را در ورودی مراسم گرامیداشت با شیوه‌ای متفاوت به تصویر کشیده است. دانش‌آموزان در این طرح، گورستانی از جنایات آمریکا تشکیل دادند که در تعدادی از قبرها تابوت آمریکا و نماد فرماندهان نظامی آمریکا خفته بود و تعدادی قبر خالی نیز برای عناصری مانند داعش، گروه‌های تکفیری و گزینه‌های روی میز آمریکا در نظر گرفته شده بود.

وی همچنین اعلام کرد که : دانش‌آموزانی از سراسر استان برای شرکت در مراسم گرامیداشت سالروز حمله آمریکا به طبس اعزام شدند

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان جنوبی افزود: ماکت شبیه‌سازی شده هواپیمای جاسوسی فوق مدرن آمریکا نیز با عنوان آر.کیو 170 که آذر ماه 1391 پس از ورود به کشورمان در منطقه صحرای طبس به زمین نشانده شد در این مراسم به نمایش درآمد.

در این مراسم قرارگاه جنبش دانش‌آموزی استان بیانیه 5 اردیبهشت را صادر و قرائت کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار