دانش‌آموزان چهارشنبه هفته آینده راهی تهران می شوند/ آخرین دیدار دانش‌آموزان خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب 9 سال قبل انجام شد
کد خبر: ۲۱۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۲ 16 April 2016

70 تن از دانش‌آموزان استان خراسان جنوبی به دعوت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان چهارشنبه هفته آینده برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی عازم تهران می شوند.

یک عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان جنوبی به خبرنگار تابناک گفت: مسئولان و دانش‌آموزان عضو انجمن های اسلامی دانش آموزی استان بارها از مقامات مربوط تقاضای دیدار با مقام معظم رهبری را کرده اند که به دنبال سفر نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه به بیرجند در 22 بهمن‌ماه سال گذشته، سهمیه ای‌ 70 نفری برای استان در نظر گرفته و امسال ابلاغ شد، اما امیدواریم با توجه به اشتیاق جمع بسیاری از دانش آموزان استان برای این دیدار معنوی، سهمیه استان تا آخرین لحظه باز هم افزایش یابد. این دیدار امسال در شب 13 رجب سالروز میلاد مولی متقیان علی ع انجام می شود.

در دیدار با مقام معظم رهبری، مسئولان انجمن‌های اسلامی سراسر کشور، اعضای قرارگاه ملی و اعضای فعالی که توسط مربیان انتخاب شده‌اند، حضور دارند. آخرین دیدار دانش‌آموزان خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب 9 سال قبل انجام شد.

به گزارش تابناک، در سال تحصیلی جاری بیش از 1700 دانش‌آموز از سراسر استان در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی عضو شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار