پایان انتخابات در خراسان جنوبی همراه با تبریکات ...
خطاب به نمایندگان مجلس آینده: بي ترديد در فضاي تعامل و تفاهم علاوه بر تحقق محتوايي شعار " همدلي و همزباني ملت و دولت"؛ پاسخگوي اعتماد مردم و مسئولين نظام خواهيم بود/ اميدوارم همدل و همسو با ساير نمايندگان منتخب استان بستر رشد و رونق اقتصادي و اجتماعي منطقه را فراهم آوريد
کد خبر: ۱۹۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 01 March 2016

استاندار خراسان جنوبی در پیامی خطاب به منتخبین استان برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، توفيق كسب اعتماد مردم استان خراسان جنوبي را به آنها تبریک گفت و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست که فرصت خدمت به استان خراسان جنوبي را غنیمت بدانند.

به گزارش تابناک، متن پيام تبريك به منتخب خبرگان رهبری چنین است:

حجت الاسلام والمسلمين جناب آقاي دكتر رئيسي

منتخب مردم شريف استان خراسان جنوبي در پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري

با سلام

احتراماً؛ در كمال مسرت توفيق كسب اعتماد مجدد مردم فهيم استان خراسان جنوبي را صميمانه تبريك مي گويم. توفيق خدمت در راستاي اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و صيانت از اصل مبرهن "ولايت فقيه" شايسته انديشه متعالي و همت بلند جنابعالي است.

اينجانب به عنوان نماينده عالي دولت محترم تدبير و اميد در استان، ضمن آرزوي طول عمر براي مقام معظم رهبري(حفظه الله)، تداوم توفيق تان را در خدمت به مردم استان آرزومندم.

وجه اله خدمتگزار- استاندار خراسان جنوبي


پیام استاندار خراسان جنوبی به منتخبين مردم شهرستان هاي استان در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نیز چنین است:

جناب آقاي دكتر نظرافضلي- منتخب محترم مردم شريف شهرستان هاي نهبندان و سربيشه در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي

جناب آقاي دكتر اميرحسنخاني- منتخب محترم مردم شريف شهرستان هاي فردوس، بشرویه، سرایان و طبس در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي

جناب آقاي فرهاد فلاحتي- منتخب محترم مردم شريف شهرستان هاي قاينات و زيركوه در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي

حجت الاسلام والمسلمين جناب آقاي عبادي- منتخب محترم مردم شريف شهرستان هاي بيرجند، خوسف و درميان در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي

با سلام

احتراماً؛ در كمال مسرت، توفيق كسب اعتماد مردم فهيم شهرستان هاي تابعه استان و فرصت خدمت به استان خراسان جنوبي را صميمانه به جناب عالي تبريك مي گويم.

بي ترديد در فضاي تعامل و تفاهم علاوه بر تحقق محتوايي شعار " همدلي و همزباني ملت و دولت"؛ پاسخگوي اعتماد مردم و مسئولين نظام خواهيم بود.

اميدوارم همدل و همسو با ساير نمايندگان منتخب استان بستر رشد و رونق اقتصادي و اجتماعي منطقه را فراهم آوريد. در سايه تأييدات حضرت حق تداوم توفيق تان را آرزومندم.

وجه اله خدمتگزار- استاندار خراسان جنوبي

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار