سرپرست انتخابات خراسان جنوبی: از 7 نفر، صلاحیت 2 نفر از برای مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی تایید شد

قائم مقام نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند هفته گذشته با انتشار بیانیه ای شدیداللحن از نامزدی در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری انصراف داد/حجت‌الاسلام رضایی: اینجانب ضمن شرکت در امتحان کتبی و اصل دعوت برای حضور در مصاحبه، انصراف خویش را اعلام کردم
کد خبر: ۱۷۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 28 January 2016

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی گفت: ‌از هفت نفر ثبت نام شده برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خراسان جنوبی تعداد ۲ نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام ‌ علی محمدی از ارسال نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به وزارت کشور خبر داد و با اشاره به ثبت نام 7 نفر از خراسان جنوبی برای این انتخابات، از تایید صلاحیت دو نفر خبر داد و گفت: از مجموع تعداد ثبت نام کنندگان یک نفر رد و 4 نفر انصراف دادند.

وی خاطر نشان کرد:‌ داوطلبانی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته از هشتم لغایت دهم بهمن ماه فرصت داشتند تا شکایت خود را به شورای نگهبان اعلام کنند.

اعلام انصراف امام جمعه بیرجند از نامزدی انتخابات مجلس خبرگان رهبری

قائم مقام نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند هفته گذشته با انتشار بیانیه ای شدیداللحن از نامزدی در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری انصراف داد.

حجت‌الاسلام رضایی در این بیانیه با طرح انتقاداتی آشگار، علنا عملکرد مسؤولین فرمانداری، جامعه مدرسین و بی مهری های برخی از مسؤولین داخل استان، حسادت های برخی از دوستان، دست های پنهان و پیدای نفهم یا کج فهم را که سعی در تخریب سرمایه های انسانی و معنوی انقلاب دارند مورد نکوهش و سرزنش قرار داد و گفت: اینجانب ضمن شرکت در امتحان کتبی و اصل دعوت برای حضور در مصاحبه، انصراف خویش را اعلام کردم.

حجت الاسلام رضایی افزود: معیارهایی که بنده از لحظه اول ثبت نام عرض نمودم :1 -عدم حضور در خراسان جنوبی 2- عدم ایستادگی در برابر تصمیم جامعه مدرسین بود، اما ... بماند بی مهری های برخی از مسؤولین داخل استان و حسادت های برخی از دوستان و ...

حجت‌الاسلام رضایی، امام جمعه بیرجند در بخشی دیگر از بیانیه خود حضور به قدر کفایت افراد صالح و ولایتمدار در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری را مطرح کرد و گفت: از خداوند متعال توفیق عمل به وظیفه سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادای دین به امام راحل عظیم‌الشان و شهدای والامقام ولایت و مردم بزرگوار در ظل عنایت ولی‌الله الاعظم ارواحنا فدا را مسئلت دارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار